10 praktických výhod služby Schindler Ahead
Digitalizace a moderní technologie pomáhají v nejrůznějších oblastech a správa výtahů není výjimkou. V Čechách stále přibývá zákazníků využívajících služby založené na nové platformě Schindler Ahead, která mění potenciál internetu věcí ve prospěch majitelů a správců budov i samotných cestujících. Umožňuje například odhalení a vyřešení technické závady dříve, než ovlivní plynulý provoz a sníží komfort cestujících. Výhod je mnohem více. Shrnuli jsme je pro vás do deseti stručných bodů.
- Neustálý dohled. Prostřednictvím vzdáleného monitoringu (Schindler Ahead Remote Monitoring) je výtah 24 hodin denně, 7 dní v týdnu, 365 dní v roce pod kontrolou servisních techniků Schindler. Vy si nemusíte dělat žádné starosti.
- Minimum neplánovaných odstávek. Moderní technologie nám umožňují takzvanou prediktivní údržbu. Díky ní můžeme odhalit, analyzovat i řešit technické problémy ještě před tím, než bude mít vliv na chod zařízení. Můžete se tedy spolehnout na plynulý provoz.
- Snížení nákladů. I v případě výtahu platí, že je prevence levnější než řešení již vzniklých problémů. Vzdálený monitoring je velmi efektivním nástrojem pro účinnou prevenci, a tak šetří vaše peníze a čas.
- Efektivnější údržba a optimální dostupnost náhradních dílů. Technik má ještě před návštěvou aktuální informace o stavu zařízení. Může se tedy dobře připravit a vyřešit vše, co je třeba. Doba, kdy byla jedna návštěva nutná pro diagnostiku a další pro řešení, je díky Schindler Ahead pryč.
- Informace stále po ruce. Stav zařízení můžete i vy kdykoliv sledovat on-line, a to nejen prostřednictvím počítače, ale také aplikace pro mobilní telefony a tablety. Sami si vyberte, jaký typ informací a upozornění vás zajímá – může jít třeba o připomenutí plánované návštěvy technika, odstávky zařízení, uvedení do provozu atp.
- Snadné sdílení. Důležitá upozornění jednoduše zašlete všem relevantním osobám od správce po obyvatele bytových domů. Nikoho už tedy nepřekvapí plánovaná návštěva servisního technika nebo novinky spojené s provozem zařízení.
- Lepší plánování investic. Dokonalý přehled o stavu zařízení je užitečným pomocníkem i při plánování investic. Dobře totiž víte, co ještě může počkat, a co už rozhodně neodkládat.
- Kompletní historie zařízení. Správci ocení nejen informace o aktuálním stavu, ale také stálý přístup k historiím oprav a dalším datům potřebným například pro kontrolu faktur nebo přípravu reportů.
- Technologie budoucnosti. Místo analogových linek využíváme bezdrátové připojení 4G/LTE, které umožňuje pohodlnou aktivaci nových služeb. Připravujeme jich pro vás spousty, takže se máte na co těšit.
- Důraz na bezpečnost. Chápeme, že jsou lidé, u nichž si moderní technologie ještě nezískaly plnou důvěru. Pro nás je však bezpečnost základem a týká se nejen provozu, ale také prvotřídního zabezpečení dat a striktního dodržování zásad pro bezpečnou správu zařízení. Bezdrátové zařízení 4G/LTE je vybaveno záložní baterií pro případ výpadku napájení. Aplikace je navíc uživatelsky přívětivá a intuitivní. S námi tedy můžete do digitální éry vykročit zcela bez obav.
Pokud přemýšlíte, jak zlepšit provoz vašeho výtahu a usnadnit si jeho správu, kontaktujte našeho kolegu ve vašem regionu.