Schindler balíček Administrativní budova Větší pohodlí při každodenním provozu
Ráno, večer i v čase oběda je zajištění plynulého pohybu lidí v administrativních budovách výzvou. Náš balíček Administrativní budova vám pomůže zajistit bezproblémovou a efektivní vertikální přepravu osob i nákladu, a navíc přispěje k dlouhodobému zachování výtahu ve výborném stavu.
Hlavní výhody
- Moderní funkce pro EXTRA výkon zařízení a komfort cestujících
- Plynulý provoz bez komplikací a stresu
- Snadné propojení se systémy užívanými v budově,a to díky vhodným předinstalovaným rozhraním
Balíček Administrativní budova obsahuje:
Správu řízení rezervací
Správci budovy si v případě potřeby mohou výtah snadno rezervovat, například pokud ho chtějí vyčistit nebo když v objektu plánují stěhování.
Obousměrné sběrné řízení
Umožňuje cestujícím zkrátit čas při přejíždění mezi jednotlivými patry i při cestě z přízemí či do něj. Systém je schopen ukládat volby a odbavovat je v zadaném pořadí, tedy bez ohledu na aktuální směr jízdy kabiny. Pracuje účinněji a rychleji.
Rozhraní pro čtečky karet
Předinstalované vybavení pro hardware čtečky karet usnadní správu přístupu návštěvníků budovy do jednotlivých částí a pater, a zvýší tak úroveň zabezpečení objektu.
Předotevírání dveří
Dveře výtahu se začnou otevírat, jakmile dosáhnou otevírací zóny, a to těsně před tím, než výtah zcela zastaví. Tím šetří čas potřebný pro nástup a výstup cestujících a zvyšují přepravní výkon.
Automatický návrat do hlavního podlaží
Neobsazená kabina se automaticky vrátí do hlavního podlaží, v němž čeká na další cestující. Zkracuje se tak čekací doba a cesta do cílové destinace je rychlejší a příjemnější.
Rozhraní pro napojení na správu budovy
Funkce a výkon výtahu můžete snadno sledovat díky vybavení, které zařízení propojí s vaším vlastním monitorovacím systémem.
Ukazatel na nástupišti je vybaven šipkami směru jízdy a ukazatelem polohy kabiny
Cestující na nástupišti tak ví, který výtah přijede dříve a umožní jim nejrychlejší cestu do zvoleného patra.