3 aspekty, které nepodcenit při provozu výtahu Záznam webináře
Již podruhé se ze Schindler Technického Operačního Centra ve Waltrovce živě vysílal webinář pro zástupce bytových domů. Loni jsme krok za krokem přiblížili proces modernizace, letos jsme se zaměřili na praktické aspekty, kterým se při správě výtahu rozhodně vyplatí věnovat pozornost.
Hlavními tématy byly legislativa, nastavení spolupráce se servisní firmou a také moderní technologie, konkrétně možnosti digitalizace. Řeč tedy byla například o novém nařízení vlády, které vstoupilo v platnost loni v červenci a výrazně ovlivnilo povinnosti provozovatelů výtahu. Přiblížili jsme konkrétní body, které mnozí zapomínají dořešit při uzavírání servisní smlouvy. Pozornost jsme věnovali digitalizaci, která je dnes základem našich servisních služeb a zákazníkům pomáhá šetřit čas, energii, ale i prostředky. V rámci hodinového webináře zbyl i dostatek prostoru na dotazy diváků. Vycházely z praxe, a i pro nás byly velmi podnětné.
Webinář je součástí dlouhodobého cyklu odborných přednášek nazvaných Akademie pro bytové domy. Díky partnerům tohoto projektu je pro účastníky bezplatný a nám je ctí, že jsme se jej mohli opět zúčastnit.
Praktické tipy odborníků ze Schindler CZ
Moderátorkou byla již tradičně Dominika Bučková. Zkušená redaktorka, která se tématy z oblasti správy bytových domů dlouhodobě zabývá. Za Schindler CZ se legislativních záležitostí chopil Petr Schaffner, manažer kvality. Tipy k nastavení hladké spolupráce se servisní firmou přidala naše provozní ředitelka Michaela Klesnarová. Způsob, jakým v případě správy výtahů funguje digitalizace, připomněl Daniel Pirháč.
Záznam webináře
Pokud i ve vašem bytovém domě řešíte, jak si usnadnit provoz výtahů, podívejte se na záznam webináře.